Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyes szám első személyben

Every f*cking morning

2021/10/29. - írta: egyesszam

Akik az ébredés utáni szexet romanticizálták, vajon dugtak-e valaha ténylegesen reggel? 

Amikor egy durván szexuális álomból (amely során soha, de tényleg soha nem sikerül elélveznem) felriaszt az ébresztő, a filmekkel ellentétben én nem csapkodom az órát, hanem fegyelmezetten felkelek, kibotorkálok a sötétben, és az első utam a WC-re vezet - ugyanis reggelre mindig rettenetesen kell pisilnem.

Na már most, teli hólyaggal szerintem nem hogy nem jó, de kifejezetten szar szexelni.

Pisilés közben nagyokat nyelek, hogy a kiszáradt nyelven és szájpadlásom lehetőleg ne ragadjon össze, közben igyekszem kidörzsölni a szememből az álmot, és lehetőleg fókuszálni a pupilláimat, hogy a homályon kívül valami mást is lássak. Ami viszont kristálytiszta eközben is, az annak az embernek a horkolása, aki mellett ezelőtt 3 perccel még én is aludtam. 

Izgató lenne? Nem igazán.

A hólyag ürítését követően az első utam a kávéfőzőhöz vezet, mert addig inkább senki ne szóljon hozzám, amíg meg nem ittam a reggeli kávét. Közben megpróbálom (még mindig homályos látásommal) megtalálni a telefonon a wifi jelet, hogy görgethessem a facebook-ot, miközben kávézom. Közben a hálóból -ha szerencsém van, csak- horkolás hallatszik még mindig.

Egyáltalán nem gondolok a szexre.

A kávé utolsó kortyainál már érzem, hogy hamarosan ismét wc-re fogok menni, de ezt a részt inkább ugorjuk át nagyvonalúan, mert úrinő vagyok, még a névtelenség teljes homályában sem szeretnék a reggeli szarásról bővebben írni.

Egy kézmosás nem tesz senkit szexuális lénnyé.

Az első pillanat, amikor belenézek a tükörbe, közvetlenül ez után következik be, és nem, nincs olyan, hogy valaki szép reggel. Legalább is nincs olyan ebben az életszakaszban, ebben az országban, ezen a bolygón. A kócos, de nem szexin, vadul kócos, hanem igénytelenül, összevissza kócos haj, karikás szemek, fakó bőr nem szép, nem kívánatos. 

Még mindig nem mostam fogat, gyomorsav és kávé formálja a leheletemet.

A tusolás az első tevékenység reggeli cselekedeteim sorában, amelynek végén vállalható emberi lényt formálok magamból. Gyors vagyok és hatékony, így kb. 5 perc múlva már arcmosással és minden krémezéssel készen állok az.... öltözésre. Megmosom a fogam.

A hálóból ekkor kezd az ütemes horkolás nyögéssé, forgolódássá válni. 

A reggeli szex első és egyetlen alkalmas pillanata - részemről - ez lenne (már nem vagyok büdös, az output is a helyén van, ellenben még nem vagyok felöltözve, kisminkelve, és a hajamat sem csináltam meg). Ugyanakkor neki tele hólyaggal valószínűleg nem kellemes az erekció, míg friss wc-használatot követő orális szex meg nekem nem szerepel a "legkedveltebb tevékenységeim a szex"-ben listán. Még ha azonnal el is rohanna fogat mosni, a mentolos fogkrém kifejezetten csípné a csiklómat, tehát könnyen belátható, hogy ezt képtelenség úgy összehozni, hogy mindenkinek klappoljon minden.

A reggeli szex mítosza létezik. A reggeli szex viszont - nem. 

Címkék: 18
6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyesszamban.blog.hu/api/trackback/id/tr6216739146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vén motoros 2021.10.29. 17:25:56

Rossz lehet neked... Időnként a barátnőm meg tudta szervezni, hogy 3 napon keresztül is nálam aludjon. Ilyenkor mindennapi gyakorlatunk volt a reggeli szex, még a munkanapunk is fényesebb lett, ha ezel indítottunk. Különbözőek vagyunk, és ez nem is baj...

Vén motoros 2021.10.29. 17:32:08

És amiről el is feledkeztem: nő létedre nem hallottál még Wasserstoss-ról? Magyarul regeli merevedés, ami azér keletkezik, mert a teli húgyhólyag nyomja a prosztatát, amely a férfi "G-pont"-ja? Ezt az "ingyen", soron kívüli merevedést luxus nem kihasználni, luxus elpénecolni, pláne a krisztusi korhoz közeledő férfiak esetében, akik már nem annyira sorozatlövők, inkább csak előltöltős kovás-puskák...

Motorogre 2021.10.29. 20:14:08

Sajnálom a poszterinát. Alvás után mindkét fél frissebb, kipihentebb, teli energiával és az ágy is kellemes langyos fészek - ideális egy kis szerelmeskedéshez.

Nem mindenki ébred ám ilyen nyomorultul - van akinek kipattan a szeme és máris eleven, illatos és tettrekész : akár a gyerekek mellett, akár piacra rohanni - de most ugye nem erről van szó . És igen, a Vén Motoros jól írja: a Wasserdruck (én így ismerem) farvizén jól el lehet vitorlázni sokáig .

ui: egy fogmosás mindenkinek belefér, attól még reggel marad a "reggel"

Karolac 2021.10.30. 10:43:09

"A reggeli szex mítosza létezik. A reggeli szex viszont - nem. " Véletlenül pottyantam ide, s elszomorított ez a vélemény. Sajnálatra méltó... De sokszor kezdtük így a napot, néha sietve, hogy ne késsünk el, néha kényelmesebben :) Mennyivel jobb és nyugodtabb napok voltak azok. Nem kényeskedni, nyavalyogni kell, hanem elmerülni a reggeli sex élvezetében...

kéki béla 2021.10.30. 22:41:03

Szegénykém... Sajnálatra méltó a léted

MrSabotage 2021.10.31. 06:48:40

Szánalmas szexuális életed lehet. Ami még szánalmasabb, hogy ki is írod magadból ebben a stílusban.
Mi a párommal mindent kipróbálunk reggelente. Az egész napot bearanyozza a reggeli sex. El sem tudok kepzelni ennél jobb kezdést.
süti beállítások módosítása