Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyes szám első személyben

Van pár megválaszolatlan kérdésem ezzel kapcsolatban

2021/09/20. - írta: egyesszam

Amúgy tényleg kíváncsi vagyok, hogy milyen az, ha egy nő érint meg. Nem mondhatnám, hogy kifejezetten vágyom rá (vagy, bármit is fogok tenni ennek érdekében), de biztos vagyok benne, hogy más lenne, mint egy férfival. 

Egyszer fel akart csípni egy lány. Nagyon szép volt, és fiatal, hosszú, dús, barna hajjal. Sokkal csinosabb volt, mint én valaha is. Elég sokáig tartott, amíg leesett, hogy mit is akar, és akkor olyan zavarba jöttem, mint még soha. Egyszerűen nem tudtam, hogy milyen szerepben is vagyok most.

A férfiakkal egyszerűbb, és az esetek 90%-ban működnek is a bevált játszmák. Azt hiszik, hogy meghódítanak, de én pontosan tudom, hogy mit és mikor kell mondani, vagy tenni. Azzal a lánnyal nem így volt: feltétleztem, hogy ismeri az összes trükköt, így azt nála hiába vetném be, és ez bizonytalanná tett, annyira, hogy amikor egyértelműen mondta is, hogy engem akar, akkor elutasítottam. Néha bánom.

Vajon egy nővel nőként lennénk-e, vagy inkább azt élvezném, hogy végre férfias lehetek? 

És mi történik akkor, ha kiderül, hogy sokkal jobb egy nővel, mint valaha is volt bármelyik férfival? Tapasztalataim szerint a férfiak valamennyire tartanak a női testtől, és adott esetben más testeken begyakorolt mozdulatokkal akarnak örömet okozni. Még az a férfi, aki rengeteg tapasztalattal és empátiával is bír, sosem értheti meg teljesen a nő működését. A szexualitásomat ezért eddig mindig csak férfiakkal, az ő szemszögükből élhettem meg - ezért vajon reális elvárás-e, hogy egy nővel egészen más szintekre juthatok el? Vagy az orgazmus vele is csak orgazmus lenne?

Sok megválaszolatlan kérdés...

(Add hozzá, b**meg a 18-as címkét, különben jön az álkeresztény álkonzervatív erkölcsrendészet!)

 

Címkék: 18
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyesszamban.blog.hu/api/trackback/id/tr516691918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása