Egyes szám első személyben

Kezeltetni kéne

2021/07/29. - írta: egyesszam

Most már tényleg adjanak erre valami gyógyszert.

Egyre durvább álmaim vannak. Tegnap éjjel pl. egy hermafroditával voltam. Erős férfias vonásai voltak, izmos, de manikűrözött keze, és nagyon divatos ruhái, platform cipője, és nagyon jó illata…

Nyitott vagyok sok mindenre, de azért alapvetően olyan heteró vagyok, aki hermafroditát még életében nem látott (őszintén, meg is kellett gugliznom, hogy ez a szó igaz-e arra, akivel álmomban hetyegtem).

Nemsokára olyan leszek, mint azok a szerencsétlenek, akik meztelenül rohangálnak az utcán, vagy beleszeretnek egy galamba, mint Tesla. Bár az igazság az, hogy Tesla munkásságának a tizedét sem értem, szóval ha én meg a pasinő összejövünk, az egy idő után biztosan érdektelenségbe fullad a dolog, és nem blogol majd róla egy random nő száz évvel később.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyesszamban.blog.hu/api/trackback/id/tr2016635598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása