Egyes szám első személyben

User manual a megmentésemhez

2021/08/30. - írta: egyesszam

Ne kérdezd, hogyan jutottam el idáig gondolatban - néha még én is megrémülök saját magamtól - de valamelyik hajnalban azon agyaltam, hogy ha mondjuk történne valami katasztrófa (földrengés, gázrobbanás), és ezért kiürítenék az irodaépületet, de én valami oknál fogva (mondjuk mert megsérültem, elájultam) nem tudnék kijutni, akkor vajon feltűnne-e neked, hogy bent ragadtam?

Szerintem amúgy igen. Abban nem vagyok biztos, hogy más észrevenné-e a nagy kavarodásban. Még esetleg Zalánra tippelek, hogy neki azért szemet szúrna a hiányom, de az tuti, hogy ő nem jönne vissza értem: nem az az indokolatlan hős típus, meg hát -hiába hittem sokszor, hogy barátok vagyunk, valójában nem vagyunk többek egyszerű kollégáknál. Azt nem tudnám megmondani, hogy te megpróbálnál-e kihozni, de majd mindjárt megmagyarázom, hogy miért ne is jusson eszedbe ilyen hülyeség.

Mert túl azon, hogy nyilván iszonyatosan veszélyes egy épp összedőlő épületbe visszamenni akármiért is, még ha fel is jutnál az én emeletemre, és a sok sitt között meg is találnál, mégis, hogyan tudnál kivinni? Olyan csak a filmekben van, hogy a megfelelően kigyúrt és elég jóképű (arcán már van egy picit vérző karcolás) pasi felkapja a tökéletesen sminkelt harminc kilós - ámde ájult - színésznőt, és lazán kigyalagol vele az épületből. És még csak az aranyere sem jön ki. Nos, kettőnk közül senki sem kigyúrt, sem harminc kilós, és nyilván a sminkem is szar lenne, magatehetetlen állapotban pedig biztosan nem tudnál csak úgy felvenni, úgyhogy ezt az opciót ugorhatjuk is. 

Maradna az, hogy valamelyik végtagomnál fogva megpróbálsz kihúzni a folyosón, le a lépcsőn, ki az épületből. Attól tekintsünk el nagyvonalúan, hogy a törmelékek miatt eleve nem lehetne húzni semmit a földön, de ami rosszabb, hogy ha a kezeimet fogod meg, és mondjuk ki van bontva a hajam, akkor a hátranyakló fejem miatt a hajam pont a hátam és a padló közé szorul - vagyis mire a lépcsőhöz vonszolnál, kb. a fél frizurám oda lenne. Ha pedig a lábamnál húznál, akkor felsöpörnéd a hajammal a padlót, illetve, amikor a lépcsőn próbálnál lehúzni, akkor a fejem minden foknál odakoppanna a betonhoz - vagyis ha eddig nem volt agyrázkódásom, most majd tuti lenne. 

Tehát maradjunk annyiban, hogy vis major esetén csak és kizárólag abban az esetben vedd fontolóra a megmentésemet, ha kontyban volt a hajam előtte.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyesszamban.blog.hu/api/trackback/id/tr4116674520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása