Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyes szám első személyben

Szex utáni cigaretta

2021/09/21. - írta: egyesszam

Cigarettára gyújtok. Van ez a klisé, hogy szex után jól esik a cigaretta, és -mint a klisék általában- valóban így van. Egymás mellett fekszünk az ágyban, az egyik kezemben a cigi, a másikat felé nyújtom.

-Fájt? - kérdezi, miközben végigsimítja a tetoválást a nyakamon.

Kifújom a füstöt.
-Nem, az nem annyira. A másik a csuklómon egy kicsit jobban.
-Részeg voltál, amikor csináltattad?
-Miért, annyira gáz szerinted?
-Nem. Csak a fájdalom miatt.
-Figyelj, egy intimgyanta sokkal durvább fájdalom.
A szeméremdombomhoz nyúl.
-És hogy csináljátok ezt?
-Hogy-hogy-hogy?
-Hát... levetkőzöl és szétteszed a lábad?
-Nem is vagyok nagykabátban, ha erre célzol...
-És nem gáz, hogy egy idegen nyúlkál a lábaid között? - és nyomatékul becsúsztatja a kezét az összeszorított combjaim közé.
-Te is idegen vagy.
-De amit én csinálok, az nem fáj.
-Ó dehogynem. Amikor elkerülsz, vagy amikor sokkal lazábban veszed ezt a kapcsolatot, mint én.
-Na és ez jobban fáj, mint a szőrtelenítés? - röhög.
-Néha ki kell tépni a dolgokat, hogy megtisztulhass.
(Csönd.)
-Néha kitépem a szívem, de jól vagyok. - mondom, elnyomom a cigit, és felhúzom a bugyimat.

Együtt hagyjuk el a lakást, de más irányba megyünk. Mosolygok, dobok neki egy puszit, laza vagyok és jó fej. Többet úgysem fogunk találkozni, így nem mindegy, milyennek lát utoljára.

Címkék: 18
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyesszamban.blog.hu/api/trackback/id/tr1916691942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása