Egyes szám első személyben

B-oldal

2021/09/30. - írta: egyesszam

Az öregedés csalhatatlan jeleI:

  • egyre szaporodó szarkalábak a szemem körül,
  • a mimikai ráncok mélyebbé válása,
  • a lassan a köldökömet verő melleim,
  • már nem tudok tangát hordani.

Beletúrtam a bugyis fiókomba, ahol fölük csak és kizárólag unalmas, nagymama-stílusú alsók sorakoztak. Mélyen alulra kotorva előhalásztam egy egyáltalán nem szexi, de legalább tanga bugyit, felvettem, majd miután már másodszor húztam ki a fenekemből fél percen belül, beláttam, hogy elmúltak a tangás-évek, itt már a "B"(ugyogó)-oldal forog, fő a kényelem, praktikum, és hogy ne fázzak fel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyesszamban.blog.hu/api/trackback/id/tr9216702728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása